Коментарі

     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ніка (анонімно) 5 сiчня 2012  БОГ за ВАМИ спостерігає, або нудотне моралізаторство католицького монаха

Гаразд ! тобі потрібні конкретні факти:
1)" «Пси Господні» разом з Богом намагаються залізти у ваше ліжко й спостерігати, як ви там коїтуєтеся " - Пси Господні- назва ордену домініканців. Кнотц- належить до ордену капуцинів.
2)" А все через те, що про інтимні стосунки (якщо це взагалі про них) у Бібілії сказано аж одне речення: «Плодіться й розмножуйтесь, і наповнюйте землю...» (Буття 1:28) й дещо у книзі Пісня Пісень. Й Ісус Христос про секс анічичирк, а навіщо?! " - ну як ти можеш таке говорити? - я вже наводила цитати можу ще привести
«Вы слышали, что сказано древним: не прелюбодействуй. А Я говорю вам, что всякий, кто смотрит на женщину с вожделением, уже прелюбодействовал с нею в сердце своем» (Мф 5:27-28).
«А блуд и всякая нечистота и любостяжание не должны даже именоваться у вас» (Еф 5:3, см. также 1 Кор 6:9-10) Ось зі Старого Завіту : «Не должно быть блудницы из дочерей Израилевых и не должно быть блудника из сынов Израилевых» (Втор 23:17). ... !!!
Це за 10 хв можна знайти в інтернеті, але наш шановний автор вважає, що треба користуватися лише своїм розумом і його думки навіть якщо вони абсурдні і не правдиві- важливіші.

 
 
 
cientifico (анонімно) 4 сiчня 2012  БОГ за ВАМИ спостерігає, або нудотне моралізаторство католицького монаха

Пане Левчук, чому Ви так репетуєте? З Вами спокійно дискутують, а Ви кричите "Немаю наміру більше про це говорити!". Це не діалогічно і не толерантно. А ви ж виступаєте за толерантність, мабуть, і за свободу слова і дискусій. Пардон, тож не забороняйте спокійно обговорювати ваші вислови, які зачіпають інших людей. Вас ніхто не повчає, але критикує. Ви ж критик? От я і критикую Вас.

"Можна сексом займатися і без любові", це фізично можливо, на жаль (хоча хотів би я подивитися на ту дівчину, яка на це згодиться без почуттів, і на психологічний портрет такого сексуала). Займайтеся собі сексом, досхочу, тільки прошу не примазуватися до християнської віри.

"нічого гріховного в цьому не бачу. І не вважаю, що Ви вправі розпоряджатися тим, чи відносити мене до віруючих чи ні. Ви ж не Господь Бог врешті". Не Господь, правда, але в Його Слові і Писаннях є строгі визначення, що чинить людина Божа, і що - не Божа. Що й цитувала Ніка. Є моральні критерії віруючого.

Або ви заперечуєте взагалі авторитет Біблії як Божого Слова - тоді go away from the christianity, або ви визнаєте себе віруючим християнином, а це = приймаєте Біблію як моральний орієнтир і маяк. А будь-яка християнська Церква (крім сектантських новоробів), спільно з юдеями і мусульманами, поєднує секс і кохання. Чи ви самі собі робите "віру", "релігійку під себе"? Тоді не примазуйтеся до віруючих і не заплутуйте людей. Я не моралізую Вам. Я навпаки, закликаю Вас до чіткого унезалежнення - щоб Ви зрозуміли, що не можна бути християнином і блудником, при цьому не ставши грішником, що згрішив і має покаятися. Або ви не християнин, або ви - грішник. Sorry.

 
kircegard 
Яр Левчук 4 сiчня 2012  БОГ за ВАМИ спостерігає, або нудотне моралізаторство католицького монаха

Для мене Бога не існує в ліжку)Немаю наміру більше про це говорити! Секс для мене не зв'язаний з любов'ю. Можна сексом займатися і без любові, просто задовольняти свої природні потреби і насолоджуватися один одним. Це така собі ідеалістично-утопічна позиція, що секс неможливий без любові, яка чомусь поширена серед християн. Для мене секс не зв'язаний з коханням і любов'ю - це утопія і ідеалізм) Не треба мене повчати, займатися пустим дидактизмом. Підкреслюю, я розділяю секс і любов! І тому для мене можлива оплата тілом. Чи згоджусь я на це, чи згодиться на це жінка - питання десяте, але нічого гріховного в цьому не бачу. І не вважаю, що Ви вправі розпоряджатися тим, чи відносити мене до віруючих чи ні. Ви ж не Господь Бог врешті! Якщо Вам не подобається моя позиція, то це ваша приватна справа. Я нічого нікому не нав'язую, нікого не силую)Якщо Ви сумніваєтесь у тому, що я віруюча людина - це ваші проблеми, які мене мало цікавлять)

 
 
 
cientifico (анонімно) 4 сiчня 2012  БОГ за ВАМИ спостерігає, або нудотне моралізаторство католицького монаха

Наскільки мені відомо, Бог є всюди і все наповняє. Чи ви це заперечуєте? "Бога в ліжку нема!". Бога, за правосл.вченням, нема лише у пеклі. ХІба ліжко = пекло? "Бога нема у пеклі... і в ліжку! - додав Яр Левчук". Чи не дивно?
Нагадаю Вам, що в житті все існує поряд і разом, тому все слід розглядати у сукупності. До того ж, я не змішую, але чітко поділив все на три пункти. Три пункти проти рецензії.

"Я православний християнин, але в православ'ї не все приймаю" - Що саме ви не приймаєте в Православ'ї? Наявну ще з Біблії певну мораль статевих стосунків - яка починається ще з Буття, а у Виході Бог Сам втручається у сексуальні стосунки, а скільки разів Бог забороняв стосунки з сестрами, одностатеві зв*язки, та тощо - чому? Тому що за християнством і Біблією - секс постійний зв'язаний із любов'ю, а любов - найголовніше в світі. Тому Біблія зосереджена на любові, а відтак постійно містить за лаштунками тему подружжя і сексу.
"Я проти церковного розуміння сексу" - це яке таке? Ви проти чого конкретно?
"Чому Ви відповідаєте за Кнотца? Чому Ви відповідаєте за церкву? Чи Ви вже стали голосом церкви?" - тому що ви в імені Кнотца самі почали критикувати всю Церкву. Я читав Кнотца і побачив в вашій рецензії нерозуміння автора. Ви почали критикувати християнські принципи, саму Церкву відтак я, як християнин, не можу не виступити в імені Церкви на захист Церкви і Віри. Таке право мені дано (Як і всім християнам) ще апостолом Павлом - на всіх лежить відповідальність за віру і Церкву.
А "те, що Ви додаєте шматок з мого інтерв'ю" - лише тому, що ви сказали "я віруюча людина". Якби ви не приписали себе до віруючих - то я б мовчав. Але це вийшло за межі. Я і спитав - якої ви віри, коли ви згодні брати плату тілом. Що вам не подобається? Що ви пишете то одне, то інше? Вибачте, але це не чесно.Я не суджу. І не винувачу. Просто показую і порівнюю. До речі, з Новим Роком!

 
kircegard 
Яр Левчук 3 сiчня 2012  БОГ за ВАМИ спостерігає, або нудотне моралізаторство католицького монаха

Шановний(-на) не змішуйте все до купи! Це достатньо тенденційний підхід! Я не ортодоксальний християнин і в питаннях інтимно-сексуального життя розходжусь з церквою. Я православний християнин, але в православ'ї не все приймаю. Чому Ви відповідаєте за Кнотца? Чому Ви відповідаєте за церкву? Чи Ви вже стали голосом церкви))))) Щодо 3 пункту. То нема в мене ніякої ідеології (тут навіть це слово неправильно вжите) чи ідеологічних гасел. Я проти церковного розуміння сексу, я проти церковних забобонів про статеве життя. Бога в ліжку нема! В ліжку є двоє особистостей, які вирішують як їм займатися сексом. Це справа кожної сім'ї. А церква намагається навіть і сюди влізти з Богом. Є певні принципи, які повторюся, розходяться з церковними. Якщо ви не приймаєте мою позицію, то це ваше право. Кожен живе своїм розумінням істини, і керується прийнятними для нього моделями поведінки. А те, що Ви додаєте шматок з мого інтерв'ю (не в тему, між іншим), то це вкотре доводить, що вам потрібно лише мене в чомусь звинуватити - розпусті чи ненависті до церкви. Почитайте Біблію і Ви там знайдете прекрасні слова - "Не судіть і не судимі будете")

 
 
 
cientifico (анонімно) 3 сiчня 2012  БОГ за ВАМИ спостерігає, або нудотне моралізаторство католицького монаха

"Я віруюча людина"?!
А це http://ylevchyk.blogspot.com/2 011/12/blog-post_9090.html і це:
Але я прибічник того, щоб інтелектуальна праця оплачувалася - грошима, тілом (якщо автор жінка і за взаємної згоди), алкоголем, іншими шляхами (http://biznesoblast.com/artic le/worldyou/culture/332/)?!

А в що ви віруєте???

Щодо самої рецензії: одразу видно, що автор не прочитав цю книжку до кінця.
1. Книга призначена ДЛЯ СІМЕЙ, тобто для подружнього життя. Тому її зрозуміти може тільки людина, яка перебуває в шлюбі. Людина безшлюбна нездатна, або майже нездатна це зрозуміти. Проблеми підліткового сексу автор не розглядає, оскільки він стурбований насамперед вихованням сімейного життя у любові і прощенні, вихованням почуттів.
2. Рецензент послуговується необгрунтованими ідеологічними гаслами - "прогресивний", "регресивний". але що за стереотипи і штампи?! Чому сексуально розбещена людина, яка кохається по п*яні на гулянці - прогрес, а люди, які оберігали власну цноту і зустрівшись із половинкою, долали всі тернисті перешкоди спільного життя - відсталість? Рецензент явно демонструє власні сексуальні забобони і бажання. Тому він нездатен в принципі зрозуміти свідомий і розсудливий підхід о. Ксаверія, який піклується про любов і почуття і показує, що любов і почуття в сексі не пригнічуються а підносяться. Для Кнотца, як і для Католицької Церкви останніх часів - секс це не щось бридке, а дещо священне, це квінтесенція кохання, це апофеоз екстазу. А ті, хто виступають проти Кнотца, виголошуючи, що з сексу має все починатися, самі стоять на позиції пещерного ханжества, вважаючи секс чимось третинним, а кохання чимось таким, що набагато вище - і відтак самі стоять на минулих моделях.

 
 
 
 
 
 
 
 
Сторінки: 212next
    Ctrl →